Power

Var presic på intevju på manpower hos Mohamed.
Det gick bra satt och skröt lite om mig själv..sånt man måste göra i ett samhälle som man måste
armbåga sig fram i.. han skulle höra av sig så fort han hörde något!
Så nu är det bara att vänta och se.

Jag med världens sämsta lokalsinne vilsen i Oslo..några minuter innan intevjun!
inget bra intryck att komma för sent till den.
Så jag haffa tag i en gammal gubbe och han följde mig ändan till dörren!
Kändes som man va 5 och fick följe till förskolan!
Men dagens tack till honom!

Tunnelbanan hem:Nästa majostuen.....FAN jag sitter på fel tåg
ovanligt nä de kan jag väl inte påstå!



/Emeliè

Kommentarer
Postat av: lisa nilsson

Men lilla gumman vad håller du på med,jag börja bli lite orolig. Igår så trodde du att du var en kändis på stan och i dag då går du vilse och sedan ÅKER du vilse, ska jag sända upp en GPS till dig....

Jag ska hålla tummarna att manpower ringer till dig snart....

Kramis mamma

2009-01-23 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0