Tjoho!

Eftersom det nu bara är jag av alla mina tjejer som inte har tagit tag i det här med bloggandet, så får jag väl ta mig i kragen och börja. Så att ni kan hålla kolla på mig!
Eftersom alla mina underbara vänner har lämnat boet hemma i Halmstad för att testa lyckan någon annanstanns!
Något som jag ochså hade velat med håller mig hemma tills Januari, då det blir avresa till L.A för att studera och bli klockare på Santa Monica college! Bara 3 månader kvar de kommer att gå satan i gatan så fort!

Så här har ni mina flickor!


/ Emeliè


Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Weiiiii!

2010-09-14 @ 18:21:44
Postat av: Bella

BRRAAAA EMELIE! woopwoop

2010-09-14 @ 19:28:17
URL: http://partofbella.blogg.se/
Postat av: Sofie

Äntligen min bästis!!! :D saknar dig ååååå vad jag längtar till LA :D

2010-09-14 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0