Where the magic happens

Om jag hade varit lika aktiv under dagtid som jag är under nattetid. Så hade det blivit en massa saker gjorda!
Nu har jag väl ända varit ganska så duktig den senaste tiden på att ta tag i saker.
Fixade mitt pass nu så de ligger på polisen och väntar. Fixade även alla papper till CSN. Och så har jag fixat med en massa med med mitt lilla projekt som kommer att äga rum på SODA imorgon.
Det är nämligen utförsäjling på hela 3 provkollektioner från GESTUZ. Väldigt mycket fint till fin fina priser! Så om ni inte ha något bättre för er imorgon kl 19.00, så kom gärna förbi vi bjuder på lite dryck och tilltugg!

Har även fixat en massa med en annat litet projekt som jag håller på med! Men de är fortfarande lite hemligt, så de får vi vänta med att få reda på!



Så här ser det ut hemma hos mig kl 03.00! Jobba jobba fixa fixa Maila Maila!
Men gu va roligt de är!


/Emeliè


Kommentarer
Postat av: Bella

ett två jobba på!! kompis det går bra nu. för alla verkar det som! :) WOOOP! <3

2010-09-17 @ 23:52:10
URL: http://partofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0