Va gör vi? Nu kör vi!

Eftersom jag nu är bosatt i Los angeles sedan 3 veckor tillbaka och inser hur mycket som händer hela tiden, och saker som jag vill dela med mig av, så gör vi åter igen ett tappert försök till att börja blogga igen!

Igår så blev de utgång blev James Blunt releaseparty för hans nya skiva på klubben Trousdale. Blev en rikigt lyckad kväll kan jag meddela! En snabb fixning med sminket över det gamla, va gör man inte! Sedan taxi till Hollywood lite dricka lite ögon godis och lite kändisar! Låter väl int helt fel! Sedan avslutades det med efterfest i Beverly hills.

Vaknade vid 11 idag sen för att vara mig och sofie men, men!
Tog oss ner till poolen och blev lätt uttråkade (faste de är rätt härligt med ca 25 grader ute kan jag meddela)
Nu har sofie börjat med maten så få gå och hjälpa till!


/Emeliè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0