Friskis

Idag så umgicks jag med min kära vän bella en av min 5.
Började dagen med en lång sov morgon efter som jag var ledig idag! undebart.
Sen så åkte vi in till staden en sväng gick till friskis och svettis och fixade så att vi ska vara
värdar där, så nu är det grattis träning i ett år! Smarta e vi allt!
Sen var det dags för vuxen saker skulle till banken och fixa lite saker.

Sen var det dags att plåga sig lite genom att gå runt i staden och kolla på all SALE!
Och när man inte få spändera ett öre så är det faktist riktigt jobbigt!

Kom hem sen, då min telefon ringde och jag insåg vem det var! Du är bäst.

Imorgon är det dags för mitt första nattpass så om det nu är någon galning där ute så kan
du väl välja att råna någon annan 7 eleven butik den natten!

Den bästa idag! ska vi gå till optiken på brilleland?

Ja det är faktist jobbigt!

Detta är vad vi har döpt vår familj till...förklaring kommer senar.


/Emeliè

Kommentarer
Postat av: Anonym

från solen månen och tillbaka <3

2009-01-27 @ 21:43:28
Postat av: Sanna Nilsson

usch vännen stackars dig att ha shoppingförbud.. men jag hejjar på dig, är det någon som kan så är det du!! lycka till på nattpasset!! pusspuss söta du

2009-01-28 @ 23:33:01
Postat av: Anonym

Hej gumman FYYYYYYY vad mamma tycker synd om dig som inte kan SHOPPA.......

MEEENNNNN jag vet att det kommer att komma bättre tider med detta beskymmer.....



P:S kolla posten ett tag frammåt kram mamma

2009-01-29 @ 11:36:58
Postat av: lisa nilsson

Hallo Emelie vad har hänt med uppdateringingen???????

2009-02-08 @ 12:30:36
Postat av: bale

hälo min bebis, när ska du uppdatera så man kan hålla koll på dig?:)

puss

2009-02-08 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0