Oo yes

Kunden : är du känd på gatan? ( med en norsk accent)

Jag: Känd på gatan? ( Med en min som symboliserar att jag absolut inte fattar va hon menar)

Kund: JA är du känd på gatan? ( Med en liten lätt irreterad betoning)

och va säger jag nu? massa tankar i huvudet, vadå känd på gatan sitter det massa bilder på mig över Oslo nu oxå? ser jag så billig ut i min 7 eleven out fit så att de det ser ut som att jag behöver sälja mig på gatan eller va nu?

Jag med en bestämd men rättvis ton!

Jag : NEJ jag är inte känd på gatan!

Kunden med en arg blick och bestämda steg, så avlägsnade hon sig från butiken

Kunden: OKEJ!


De är inte lätt med alla dessa missförstånd som kommer imellan mig och mina kära granar!
Den stackas kunden undrade ju bara om jag kände till gatorna och om jag kunde hjälpa henna att hitta rätt.


/Emeliè

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA

2009-01-22 @ 23:32:41
URL: http://simonssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0