21.55

Så du va man hemma efter har fixat i källaren inne på SODA. Eftersom vi ska utförsäljning på massa Gestuz kläder nu på torsdag. Fatta att de kommer att bli slagsmål hos tjejerna eller! Ofantligt mycket fint till ofantligt bra pris! Skulle igenteligen gå på föreläsning nu i kväll men eftersom jag inte känner mig helt 100, så hoppade jag det denna veckan. Istället fastnade jag framför mitt lilla projekt och klapp på axlen va duktig jag är! Så nu är det inte månda saker kvar att fixa innan jag kan slå till! Ska bli kul att se va de hamnar.
Annars har dagen bjudit på en massa massa regn så en stor del av tiden har spederats i soffan!

Nä nu ska jag gå ner och äta lite frukt! Massa C-vitaminer så att min förkylning släpper!

/Emeliè

Kommentarer
Postat av: ella

you go girl!

finally bloggande ifrån dig!

2010-09-14 @ 22:04:32
URL: http://thisisella.blogg.se/
Postat av: Titti

Heja Emelie!

2010-09-15 @ 18:55:23
Postat av: Titti

Kom igen Emelie !!!

2010-09-15 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0