18.34

Tog men en liten sovmorgon eftersom jag hade världens hosta hela natten, även att jag har blivit frisk!
Sofie väkte mig med att hon hade tagit Livräddnings klassen till mig! Weei så jävla gött slippe man crasha den klassen. Så nu är hela shemat färdigt! Så här kommer det att se ut:

Måndag
Dans, Acting 11, Fitnes, Yoga

Tisdag
Acting 1

Onsdag
Dans, Acting 11, Fitnes, Yoga

Torsdag
Ledig

Fredag
Livräddning

Känns väldigt bra detta här! Actingen ska bli galet roligt och nu är det inte långt tid kvar!
Idag så står utgång på schemat ska fira Angelica som fyller 23 år idag! Så de blir en hejdundrande utgång till Vouyer ikväll. Hoppas på att Zac efron är där ikväll igen. Och innan de så ska vi till skolan och kanske kolla in en photoshoot!

/Emeliè

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ta han! Ta han! Ta han! ;)

2011-02-10 @ 19:47:48
URL: http://amandalinne.blogg.se/
Postat av: lisa

Hej va roligt om det händer någonting på denna front som att du ska börja blogga ingen. kram mamma

2011-02-13 @ 16:38:54
Postat av: krille&hanna

låter inte helt fel, ses om några månader!

kram kram

2011-02-14 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0